torsdag, lördag, söndag

Torsdag: syster och jag hade bestämt sen länge att vi skulle på Blå.  Först satt vi hemma hos henne och stre och ölade. Sedan tog vi en taxi in till staden(lite lat orkade inte gå den lilla biten....)Riktigt kul där fast trångt.. Träffade massa roigt folk... Blev så roligt att syster fick försig att ha efterfest...... hon och jag och tre andra prickar sjöng singstar natten lååång...
På morgonen väntade jobbet... ringde och sa att jag hade fått svininfluensan men chefen sa det kan inte ni tjejer få ni kan bara få fågelinfluensan.....(killar är svin och tjejer är skator hahahaha)

Lördag: Var meningen att jag och syster skulle åka till Kolsnäs i Sunne på fryksdalsdansen men jag tyckte att de regnade för mycket sa de fick bli stan. Jag övergav syster och åkte hem till grannarana. När vi sedan kände oss redo för krogen så var de Månen som lockade, men när jag såg den flera meter lååånga kön så ringde jag lillebror och frågade vart han höll hus...så mina grannar fick klara sig utan mig och jag traskade iväg till lillebror och syster som var på harrys. Men inte långt efter de så kom grannarna efter...
Dansa och dansade ännu mer.
Syster blev överlycklig när en kille gissade ålder på henne och mig...Han gissade rätt på att de vr 14 års skillnad.. och sen blev ju syster nästan 10 år yngre och jag såg ju ut som 18....som vanligt..... Han följde med oss och käkade på sibylla där träffade vi en annan skön typ som köpt världen störst hamburgare....
Sedan var det bara att traska hemåt , lillebror sov på soffan.
Vaknade 05.55 av att jag var torr som en öken i munnen. for upp ur sängen lite för fort för när jag kom in i köket började de tjuta i öronen och flimmra i ögonen och jag blev så där äckligt kallsvettig... Jag tänkte" jag kommer att svimma, andas andas...jag måste lägga mig ner " så jag la min på köksgolvet  och låg där ett bra tag.....(måste ha sett bra roligt ut)
Vid 9 ringde kl och de va bara att cykla iväg till jobbet..

Idag har de varit lugnt, bio men lillebror,  grannarna  S och J. Harry potter blev det. Bra film. Och nu vet jag en film till jag verkligen vill se Bröllopsfotografen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0