Hej Biltema!

Sommaren är för kort den är ju snart slut! Det är deprimerande...för sommaren är fylld med massa ögongodis( för nu är de ju så att jag inte får se på mitt eget ögongodis så jag får väl kolla på annat....)

Äntligen är jag ledig en helg med, fast det är ju klart, A på jobbet ringde och frågade om jag var sugen på att jobba. Men imorgon är jag upptagen, då ska jag och syster(kanske jenny) åka upp i värmland och picnica och bada om de nu blir bättre väder...(för jag har inte badat än i sommar!!!)

Idag har de regnat åskat och blixtrat men som tur missade jag de hela, för jag vill inte va ensam när de åskar... Jobbat nästan hela dagen cyklat mina 3,5 km till jobbet och det är så härligt( så imorgon känns de som jag missar något när jag inte cyklar så jag får väl ta mig en tur med cyklen.)
Just nu skulle jag vilja ta mig en natt tur och bara vara ute och rulla. Förra sommaren gjorde jag de, träffade en främmande person som jag aldrig har sett förrut vi cyklade runt i stan och pratade som allt möjligt. De var faktiskt mycket trevligt. Han kunde ha varit en "farlig" person men jag hade väl tur.

Efter jobbet fick jag fart på mig själv och städade upp lite i lägenheten... sen en snabb sväng över till grannarna. Sedan vidare ner på stan för att möta upp Jenny.  Och när vi går där på gatan möter vi en kille( jag tror inte jag sett han förrut) "Hej Biltema hur är det?"..... jag jobbar helt enkelt för mycket....
Sedan går vi vidare till nöjesbutiken och hyr en film, nu minns jag inte va den hette men de va en komedi som jag då inte skrattade åt...
Sedan vandrade jag hem och nu sitter jag här...

Andra saker som hänt:

Såg en orm och trodde jag skulle dö(livrädd för de där äckliga sakerna  kan inte ens se dem på bild)

Personalfest och jag vaknade upp med en halvätenkebabrulle...

Min bror kan få ming på bra humör  bara på några minuter.

Har fått mormors rosa hatt,( den ska jag ha med till stockholm  helgen den 17-19 juli.)

Har fått massa myggbett.

Har varit hos farmor och grattat henne<3



Saker som ska hända.


Ska till frisören  på fredag.

Ska på mormors begravning på fredag

Ska till Stockholm med Jenny den 17-19 juli

Ska jobba 10 dagar i rad

Ska försöka ha tid att sola.

Några kalla öl ska också få plats på denna listan.



GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0