Degus hjälp?

Min degar eller degus höll på att slå ihjäl varandra. visste inte va jag skulle göra... De slogs som små kängrus i säkert 45min. Pip vart helt svullen runt ögonen, spånet yrde och de hackade tänder mot varandra. Ringde till grannen som haft många djur och fick låna en hamsterbur. Så nu har jag särat på dem. Men Snooze är inte så glad han får vara i den lilla buren.... åhhh jag vill inte ha dem så där de blir ju lesdsna.  De gör ont i hjärtat...<3 Men va ska jag göra?


Jag måste verkligen sova...

Nu ser de ut som ett helvete i lägenheten igen....


Kommentarer
Postat av: martina

jasså det är ju du med pip och snooze ;)

har du dem inte ute på golvet för att springa?

har någon varit intresserade av att köpa de än ?!



mvh martina ..

2009-07-12 @ 12:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0