Depp

Igår va min nyttigaste dag på länge, detta åt jag:

Frukost/lunch: billys/redbull
Fika: kaffe
Kalas hos syster: gräddtårta, sockerkaka och kaffe
Kvällsfika hos lisa:glass




Längtan börjar bli alldeles för jobbig. Jag hatar att vara hemma tex för då tänker jag hela tiden på  min P. Jag saknar honom jättemycket nu. Men jag vill inte åka till usa för jag tror inte jag trivs där. Jag vill att han ska komma hem istället. Men han kommer inte förrän i november... åhhhh jag vill bara grina.
 Nu när jag har gjort mig av med degarna  så är de bara så tyyyst jag hör  tom klockan på väggen ticka.
När jag lämnade ifrån mig dem , fick jag nästan samma känsla som om jag hade blivit dumpad de gjorde ont i hjärtat. Så nu har jag dubbelt ont, ont för att jag är "olyckligt" kär i min P och för att  degarna är borta....

Jag behöver pussar och kramar. Vill ha nån att skratta med. Någon som kan muntra upp mig....

Nu är Jennys och min helg bokade men jag vet inte om jag får ledigt än.. men de får de faktiskt fixa så mycket som jag faktiskt har ställt upp och stannat kvar...

Godnatt nu blir de lite bok läsande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0