fy för detta....

Åååhhh att vara sjuk, gud så tråkigt de är. De känns  inte något bättre idag heller, de är till och med värre för idag rinner näsan...stockholmssjuka, som både jag och min syster har åkt på...(K på jobbet säger att de är för mycket bakterier i Stockholm som vi "bönner" inte tål)
Jag blir snart galen,snart trycker jag in en tampong i näsan om den inte slutar rinna!
 Även fast jag var dålig i morse tog jag mig till jobbet, men idag med bussen.Plus att jag stannade två timmar extra. Har knapprat alvedo, panodil och allt va de nu heter. Men de bästa var att jag skulle kassaräkna så jag slapp kunderna i cirkus 2 timmar eller kunderna slapp sjuka mig så länge kanske jag ska säga.
Och ingen matlust har jag heller så idag har de blivit 4 smörgåsar och 2 koppar kaffe, vilken dålig kost.

Tur att man är ledig imorgon, fast jag kan ju inte ligga hemma hela dagen för de utan jag och lillebror ska på C student=)
Och mina små älsklingar(som inte älskar mig) ska få buren städad och sedan ska pappen hjälpa mig att storhandla för jag har ju varken bil eller körkort. Så vi får väl se hur mycket vila de blir.
 Sen jobbar jag fredag till måndag. I helgen är de ju stadsloppet med, å då kanske man skulle passa på att gå ut för då ska väl varenda kotte ut. Hur mycket klarar jag av tro....

Ska försöka ta mig till affären och fixa nått att äta, sen ska jag mysa i soffan och kolla på en mysig film som denna....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0