Har mått bättre...

Började dagen med att vakna dyngtrött och känna mig febrig och illamående.(orkar inte med att hålla igång när man blir över 25) Men ska man jobba så ska man.Trampade iväg de 3,5 km som det är till jobbet. Och såklart så var jag vimsig i kulan och skulle inte ha börjat jobba förrän 13.30... (kl var 8.00) Men de är jag i ett nötskal.. Så snäll som de är mina arbetskamratrar så fick jag börja jobba ändå...
 De va ett helvete att jobba halvdålig., kändes som jag gick i min egna lilla värld och inte hängde med för 5-öre. Så jag gick hem vid 14.30, hem till mor och far.
Väntade på att mammis skulle komma hem, för när man är sjuk så vill man ju att någon ska ta hand om en. Somnade som en stock och sedan när mammis kom hem så drack vi kaffe och åt lite smörgås och kollade på mammas favoritprogram *trumvirrvel*   COPS    (inte mitt favoritprogram precis däremot såg jag nått jag inte kollat på förrut How a meet your mother tror jag de hette de var riktigt kul)
Nu har jag blivit hemskjussad av Lillebror och som jag alltid brukar göra så glömmer jag mobilen så Lillebror fick köra en runda till...

Nu ska jag lägga mig i badet och tycka synd om mig själv.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0