Öl ikväll

Jag har lagt till med en hes stämma de senaste dagarna så snart hör väl ingen va jag säger...
Nu väntar jag på Madde, vi ska öla ikväll, vi ska inte gå ut bara öla...får väl se hur de slutar . Jobbar imorgon med börjar så där vi 10 tiden. Varje söndagsmorgon när jag har varit ute en lördag och jobbar dagen efter tänker jag att jag aldrig ska göra om de. Men så kommer lördagen och man förljer  med strömmen bara...

Nu till något jag ska lära er alla. Hur man beter sig när man går på en ofentlig toalett:
  • Ni män pojkar gubbar killar eller va ni nu vill kalla er. Spotta inte tuggummit eller snusen i pissoaren. Vet ni att de är så vidrit att ta upp de även om man har handskar på sig?) och försök hålla er i den med och inte på kanten eller utanför.)
  • Ni damer tjejer. De räcker väl att avnända en toalettrulle i taget? Sen behöver ni ju inte använda tonvis med papper de är väl ingen elefant ni ska torka?
  • Och till alla som använder en toalett spola bort bajjen.(ibland finns de tom en taolettborste)
Måste spring förbi affären.( jag ska inte gå in)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0