Pengar ska rulla? Kanske inte allt på engång.

Så nu så vågade jag gå in på internetbanken och koll va jag gjorde av med i Stockholmo.. 5500 kronor på ett ungefär. Ja de svider ju lite, nu får man ju snåla lite då. Men de var de värt!
Syster ska ju ha cirka 500 kr av mig med.

De blir ingen frisör den här månaden inte, får vänta till nästa lön, om 15 dar. För jag var ju lite klantig och betalade räkningar som ska betalas i slutet på denna månad. Så nu har jag några korvören att betala nöjen med...fast jag trivs ju rätt bra här i soffan. Börjar bara få lite liggsår....och grannarna får jag inte tag i de är väl ute och fiskar för jag tror att de var idag de skulle iväg annars kunde jag ju gått dit och lagt mig i deras soffa istället för omväxlingsskull.
Imorgon ska jag vara frisk.

Och ut vill jag inte gå för de regnar, i regnet vill jag inte gå.

Kaffe skulle vara gott.
Jag är extremt rastlös just nu och jag vill bara spy på tv/datorn.

Såg förresten på fotbollen,ok jag zappade mellan fotbollen och ett program om barnmorskor i Norge. Gud så söta bebisar och jag satt här och bölade för mig själv precis som när jag ser på extream home makeover(och blev tjockare i näsan än va jag var tidigare)..Allt är så lyckligt och fint. Snart ska J ha en bebis och jag vill snosa på den. Fast jag tror alltid att bebisar ska gå sönder när jag tar  i dem.

Ska tvinga lillebror att spela tvspel med mig imorgon. Får väl gå å lägga mig i sängen istället för i soffan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0