Pust och stön

Igår var Madde hos mig vi satt och snacka skit och darck öl och drack mer öl. Sen började vi göra massa quiz.( på fejjan)  Vi satt å skratta åt alla konstiga resulat vi fick  tex är jag/vi bitterfittor till 100%

I natt fick jag ett konstigt Sms Där stod de....."Du är fin som få. Kommer du till Stockholm så står min dörr öppen puss Linda" hmm .... Så på jobbet kom vi fram till att de måste ha varit någon som varit inne på min Fb och kollat mina resultat på quizena. För i Stockholm skulle jag bo och slicka fi**a kunde jag ju med.( nu var de så här då att "någon" hade smsat detta till mig i "andra hand"...) Jag ska  ringa  till denna "någon" och få redan på alla  detaljer.... ;)

Dagen började inte så bra dyngtrött som vanligt. Bestämde mig för att cykla till jobbet. Mot vind hela vägen. När jag kom fram till Klaraviksgrillen kom jag på " fan jag har ju inte tvättat mig.", *panik* .. Inte vill jag gå runt och lukta apa på jobbet inte. Så jag tog turen förbi föräldrarna  och gjorde mig ren bakom öronen. Men sedan gick dagen rätt bra förutom att den såsade sig fram...

Nu ska jag cykla till Storasyster.

Vilken överraskning...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0