Studenten 2009

Idag tog en gammal granne studenten från frisörprogrammet. Så lillebror och jag vart bjudna dit.  Och de är lättare sagt än gjort att väcka min lillebror. Började ringa runt 10-tiden, men han tryckte hela tiden på upptaget. Fick inte tag i honom innan kl vart 13.00, då vaknade han till.. Så jag satte mig på bussen och bussade hem till Hagalund. Tog mig en kopp kaffe och väntade på bror min, att han skulle bli klar så vi kunde traska vidare till Hultsberg.

Farmor ringde  och lillebror berättade att han skulle till Göteborg imorgon så här gick samtalet:
- Med vem då? undrade farmor. Med Johanna?
-Nej, sa lillebror
-Med Nina ? undrade farmor.
-Nej jag ska dit med Patrik, sa lillebror
-Är du i lag med han? frågade farmor
-Nej för fan jag är väl inte bög, sa lillebror.


Påvägen till hultan eller hultsberg stannade vi till vid en lekpark och satte oss och stre på en parkbänk. Stre om alltmöjligt om brännässlor, om fylla, pappa K, och om resan vi ska göra till hösten om den nu blir av...

Väl hemma hos studenten blev de sallad, smörgåstårta, alkoholhaltigadrycker, kaffe och gräddtårta (precis va min lilla boaorm behövde) Sen började ju min näsa betesig som ett vattenfall så då lämnade jag och bror firandet och med oss fick också M. Vi vandrade in mot staden med en avstickare hos mam och pap för att lillebror och M skulle ha färd dricka.
Sen skilldes vi i stan och jag gick hem till mig.


Kommentarer
Postat av: Jenny

"Är du ilag med han?" hahaha vilken söt farmor du har :)!!



Pöss pårej sötis

2009-06-11 @ 22:04:52
URL: http://jennydepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0