Porslinsvit hy

En arbetsdag avklarad:) den blev lite längre än den var tänkt från början, stannade till stängning. Va skulle jag gjort istället, det har ju regnat hela dagen.
Sen så ska jag  inte ut ikväll måste bli frisk först annars är det bara jobbigt att gå ut.
Snart är de midsommarafton och jag har ingenting planerat. Vet inte va nån ska göra faktiskt, inte för att jag har frågat runt heller. Kommer de upp nått kanske jag hakar på.

Har fått den vita kjolen idag som kommer matcha min porslinsvita hy. De där med solarium kan jag inte med. Har försökt ett par gånger men de är ju så läskigt att stänga in sig och när jag väl börjar slappna av och kanske till och med somnar ja då är de ju slut och stängs av med en "smäll" så man blir ju livrädd plus att de blir svinkallt på direkten.

Jobb heeela helgen. och di dära kundtoaletterna ska städas...av mig. något jag ser fram emot varje helg jag ska jobba.

Idag fyller mormor år, blir de 97 år?

Börjar bli så himla sällskapssjuk igen....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, det känns faktiskt skit tråkigt! Jag kommer sakna det!

2009-06-12 @ 20:50:25
URL: http://camillaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0