jag tycker inte om pengar de tar alltid slut...

David och Anton



Godmorgon och välkommen till en perfekt dag!( måste tänka possitivt)

Har bott hos syster i 2 nätter nu. I söndags spelade vi bingolotto och vann ingenting. Sen var David och Anton här så de blev tvspel och jag är helt kass på de där mariocart, jag kommer alltid sist. Har svårt att hålla mig på vägarnade skulle va staket runt banorna så att man inte kunde åka av så lätt.

Bingon alltså jag tål inte den där programledare Lotta Engberg, hon kan inte uttrycka sig på rätt sätt i tv. De var en rullstolsburen kvinna som ringde in och vann en resa. Kvinnan sa "jag tror jag svimmar". Då säger lotta "tur att de redan sitter ner då". Man kan säga så till någon man känner men till en främmande person kan man väl inte bara säga så. Kvinnan kanske just hade hamnat i rullstol och var väldigt deprimerad över de, vem vet.

Igår cyklade jag i regn och motvind ända från norrstrand och till bergvik, jobbigt men skönt.( den rosa rullaren är på topp, fast de skulle va bra om alla 3 växlarna ville fungera..) Jobbade och pratade men P och S om att jag håller på att bli galen....vet inte hur man ska fixa detta.

Glömde mobilen hos syster, jag och småsaker går inte ihop..Så då blev de att jag stannade över natten vi kolla på film och åt pizza.<3

Idag ska jag dejta med Elin, kolla stan och äta lunch.

Jag tycker inte om pengar, de tar alltid slut.

P är sur på mig.... ovänner när man är långt ifrån är inte bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0