Bio igår med...

...mammut. Lurade med henne på watchmen och om ni frågar mig va den handlade om så har jag ingen som helst aning  och om ni frågar mig hur den sluta så minns jag inte, om ni frågar mig om jag tyckte den va bra så vet jag inte. Måste se den igen för jag fattade ingenting av den....

Skulle ha gått på Dumpa honom istället... en lite lättsammare film skulle jag tro..

På torsdag ska jag och Jennyt gå å se "I skuggan av värmen" den verkar vara super bra! Då ska jag köpa en Red bull så jag kan hålla mig vaken och kanske hänga med lite bättre....

Jobbar imorgon, har inte jobbat på 4 dagar nu så jag längtar till jobbet(VAAA!!!, tänker ni nu men jag gör faktiskt de)

Jag har förresten hittat min bröllopsklänning igen jag som trodde att den hade försvunnit (5900:-( bara) som hittat hihihi)


Till P för att han tycker om när jag ler  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0