full å go...

... nä då de är inte så farligt faktiskt har inte druckit något efter kl 23.30 så jag  håller faktiskt på att bli rätt klar...fast go de är jag alltid.

jobb imorgon kl 10.00 jippi! Kanska inte imorgon för trött kommer jag vara. men nu börjar min vita månad, ut kommer jag nog gå men ingen dricka för min del. Är de någon som tror på mig?

Kvällen började i soffan hemma hos mig tillsammans med min lillebror sedan fortsatte den i en taxi till Manne och sedan bar det av till Ankan=)) mycket najs! Träffade J, S och A(kusiner) vi dansade lite å sen blev de en kortis snurris. Kurr kurr i magen och ner slank en kebabrulle..

Imorgon börjar hårdträningen nu när bror min påpekade...


Old picture...


Kommentarer
Postat av: elin!!!!

tror diig iiiiiinte! jg kommer få med dig ut på lördag, med lite öl och kat deluna på förfesten =) du kommer inte kunna motstå! hehehihhöhö

2009-03-22 @ 17:16:41
Postat av: Tobbe

NEJ det tror inte jag heller ;)

2009-03-22 @ 19:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0