örnägg

Detta med småhundar... Jag tycker bara synd om dem... Hallå det är ett liv ingen jävla leksak!!! om jag någon gång i framtiden ska skaffa hund ska jag inte ha någon jag ska gå runt och bära i en väska. Jag vill ha en hund som fattar lite mer.
Tjejer och de här med "paris hilton" liknande hundar... fyfy.. stackars hundar...

Och nu till mitt liv som stora syster... Lillebror är nu med på singelmarknaden igen så passa på tjejer, han blir inte ledig länge... Ny stylad i håret är han med...

Syster yster träffade jag idag hemma hos mor och far där vi satt och spelade bingo och åt god mat.

Ledig underbara helg....

till disney... "hem hemma hos mig där sätter jag djuren i buuuurrr"
"Johanna har du tagit ööörnäägg?"

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja som trodde "paris Hilton hunden" var ute.. E de en inne grej än alltså?



Tycker de ehelt okej så länge man har den som en hund och inte en accessoar (blev det rätt stavning där?)..



Vi får köpa en varsin leksaks hund och gå ut och göra stan osäker i våra Paris Hilton kläder =P



Pöss Babe

2009-03-17 @ 09:23:56
URL: http://jennydepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0