Recept med det lilla extra.... lön....

Detta ska jag Jenny och Jenny äta på fredag till Lets dance, men det är något som inte stämmer med receptet..(kopierade det direkt från mailet jag fick av Jenny.... men jag gillar de väldigt mycket... hehehe


Smördegsrulle med kyckling
 
1 grillad kyckling (eller fileér)
Smördeg (färdigkavlad om du är lat)
1 pkt bacon
1 lök
1 röd paprika
Stek, paprika, lön, bacon. Blanda med:
1 burk creme fraiche
1 påse guacomalemix
 
Lägg på kycklingbitarna på utkavlad smördeg. Bred över cremefraicheröran. Rulla ihop eller nyp ihop. Pensla med ägg. Ugn 200 grader, 10-15 min.


De blir nog mumma...
Och jag älskar Fredagar med Jenny och nu ännu bättre blir det Jenny x 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0