Sugen...

Snart  dör jag av snooose abstinens vill bara snosa på  P. För P luktar såå gott<3 Och jag Nina "the nose" älskar den doften...
Sen vill jag ju klämma känna å kramas och pussas å sådär med men  jag vill verkligen mest av allt Snoooooooosa.....<3 Sen vill jag skratta med P. Och sen vill jag känna den där kittliga känslan när någon viskar något i ens öra och de kittlas så att man tror att man ska dö.
De är sant jag är Kär i P.

Ikväll kommer Matz och hans polare Robert hem till mig för att se på Hockey. Och Lillebror kanske tom ska sova över.. Jag håller nämligen på att bli galen, jag är i ett stort behov av sällskap...

Har beställt kipptid idag den 24 mars ska jag iväg och fixa mig snyggare än vad jag redan är.

mitt <3 är ditt och jag vill inte ha de åter....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0