urk...bio.

Jag vill bara säga urk till mina djur.. sen jag skaffade dem har jag fått dammsuga  och sopa stup i kvarten, de bara skvätter ut baj å spån på mitt golv och sen kommer jag där med mina enormt stora fötter och bara spider ut de i hela lägenheten... men jag gillar den iaf de sitter där och kollar på mig med sina små ögon och kvittrar som små fåglar...

Igår var jag på bio med min mamma vi såg Gran Tourino en Clint Eastwood film, mycket se värd.

Idag ska jag på bio igen med Elin vi ska se hmmm kommer inte ihåg va den heter , nått med shoppaholic iallafall. En sådan där tjejfilm som man kan lista ut slutet på innan den ens har börjat skulle jag tro.

I söndags vann jag inget på bingo heller. Och i söndags tappade jag förtroende för en utav mina vänner som jag nu inte längre kan kalla min vän. För den glappade något till den den absolut inte fick säga de till, och förstörde nog situationen ännu mer.... För de vänner jag har och vill ha, vill jag kunna lita på till 100%.  Och långsint de är mitt förnamn...

Idag har jag suttit här i min soffa kollat på Smallville, sökt jobb lite här och där, börjat skurar ur mitt badkar och nu ska jag fortsätta med de jag börjat med...

 Jag har lovat Jenny att jag ska lägga upp bild på den nya piercingen och sen tänkte jag faktiskt lägga upp lite bilder på lägenheten, har ju  fixat lite å så med  nya blommor och lite annat.


Lite bilder från Lillebror Matz 22års fest

Lillebror<3



Bion var bra. Elin är en Stjärna!
Nu blir de slappa soffan!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

söka jobb? men biltema<3 då? =)

2009-03-10 @ 20:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0