Bättre sent än aldrig=)

Hej alla glada.

Jag är super glad och lycklig. Mycket har hänt men jag har helt enkelt inte haft tid för en viss Herr Pettersson kom hem från USA och överraskade mig på min fördelsedag!
Helt plötsligt står han här framför mig på jobbet, mina drömmars man<3 å jag mitt mupphuvud säger " va gör du här, dummer?" Men det var den absolut bästa födelsedagspresent jag fått... men nu är det inte långt kvar för snart åker han tillbaka till landet långt borta... men jag ska faktiskt åka dit någon gång framöver här. Jag har sparat massa med pengar och ska försöka att spara ännu mera.

Sen har Jenny och jag haft födelsedagsfest som blev mycket lyckad.

Just nu är livet bara ljus och trevligt. Pip och Snooze mår bra, jag mår bra.

Förlåt mig mina vänner att jag har varit en enstöring men jag lovar de skulle ni med vara om ni inte hade sett ert hjärta på 4 månader och sen inte vet när ni ska ses igen...
Men jag lovar jag har all tid i världen för er efter den 19 maj.

På onsdag är det vårruset  och det är klart att man är med där i år igen.

Bruce Springsteen närmar sig med den 5 juni står jag och syster yster där och bara njuter
.Mitt hjärta<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0