Ledigheten mot sitt slut...

Nu har jag varit ledig i 2 dagar. Igår va en hel shoppingdag men min mammis<3
Jag uppe med tuppen gör i ordgning min och cyklar hem till mammis så jag är hemma hos henne vid 1o över 8. Vi åt frukost tillsammans och sedan bussade vi ner till staden. Först gjorde vi ett bankbesök och ordnade så mamma fick internetbanken. Sen började vår lilla shoppingrunda. När kl blev mot 13.00 kurrade de i magen och vi begav oss till lilla saluhallen för en god pastasallad.Där träffade vi på Madde som vi hade lunch tillsammans med.

Sedan bar det av till myrorna, hm, bodyshop, lindex, lilla ego, lagerhouse mf

Efter att ha handlat och gått på stan i fllleeerrraa timmar avslutade vi de hela med en iste på mat och muffins.

Detta blev handlat:
  • En gardin till köket på myrorna
  • En klänning på hm
  • Bodyscrub från bodyshop
  • En träningsmatta, intersport
  • En klocka att hänga runt halsen, guldfynd
  • Ett ljus på confetti
  • Två muggar på diamonda
Och idag har jag blivit väckt av en  bredbandgubbe som satt och borrade i min hall. Så jag flydde min lägenhet och begav mig till lisa och anders innan jag skulle tvätta kl 11.

Sedan kom min lillebror och min mammis och hämtade mig. Vi åt mat på kenneths och sedan åkte vi till plantagen och köpte blommer till min balkong och en matta.

Nu ska jag leva sparsamt innan jag och syrran ska åka till Stockholm den 5 juni för att gå på Bruce Springsteen.

mitt ena köp igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0