Dawsons creek får mig att städa

Så nu har mitt sällskap åkt hem. Elin och jag har ätit gott och sett på gossip girl och sen har vi pratat massa strunt.

Igår kväll höll jag på att skit på mig. Sov hos mamma, vi låg där i mammas och pappas dubbelsäng och lyssnade på karlavagnen så började det att spraka i radion och plötsligt säger mamma" va händer lampan tände sig" jag kollade upp och ja lampan i fönstret var tänd och plötsligt släckte den sig och tände sig igen.  Mamma säger" nu är det nån här och hälsar på". Hallå så kan man inte säga jag blev ju livrädd och kröp ihop till en liten köttbulle och hade täcket över hela mig. "mamma nu får du lägga dej närmare mig för jag vill inte se några spöken"  Så mamma försöker säga att spöken är inte farliga, de kan vara mormor eller Björn... Men jag ville verkligen inte se ett spöke även fall de är mormor är man död kom inte och hälsa på mig..
(mamma förklarar sen att de haft nått glapp i den där lampan, men jag vet inte va jag ska tro. de kan hon ju bara sagt för att lugna mig)

Såg på plastikkirurgerna igår och Hampus med de utstående öronen. Hans komentar när han tog av bandaget efter operationen och inte visst att öronen kunde vara lite svullna men att de skulle gå ner efter ett tag. Hampus kollade sig i spegeln och sa Nej.... dä här ser inte bra ut jag skulle aldrig ha gjort den här operationen öronen ser äckliga ut.. och började gråta. Nu låter jag som världen elakaste människa men jag skrattade så jag grinade och jag kunder inte sluta skratta.

Imorgon är jag ledig vad jag vet nu iallafall. Då ska jag tvätta, dammtorka, damma, ta in utemöblerna på balkongen, göra matlådor, kanske träffa mamma , kolla julklappar och sen ska jag skratta=)

När jag ska städa så måste jag lyssna på musik och jag har en cd som jag kallar min städcd Dawsons creek cdn.  va bara tvungen att berätta det.


Nu är de snart natti natti för mig, så jag inte sover bort hela morgondagen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0