Sällskapssjuk

Idag har jag varit sällskapssjuk så jag satt och väntade på att min granne skulle komma hem så jag kunde hänga hos henne....för jag flyr från min lägenhet så jag slipper se det jag behöver göra egentligen men inte orkar.

Inte hänt så mycket mer idag än att jag har jobbat och det har regnat och att jag ska ta bussen till jobbet imorgon för att jag fick skjuss hem för att det regnade.
Riktigt bra av mig att köpa mig ett regnställ som jag glömmer hemma när det regnar...
Imorgon händer inte mycket heller tänkte ta en tur på stadens gator efter jobbet och kanske spela lite uno...

På lördag är jag ledig, är det nån som vill hitta på nått då eller har vägarna förbi så bjur jag på kaffe och kaka..

Nä nu ska den vimsiga lilla filuren säga gonatt och sov gott.

Kort ja skulle man ju lägga upp tyckte någon. Får bli lite duktigare att ta bilder då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0