Tjejkväll på stan

Idag vart de tjejkväll på stan affärerna hade öppet till 21. Måste erkänna en sak jag har ett problem jag handlar för mycket.  Så idag blev det en bok, en jacka, hårgrejer, duschgrejer,en krypa in i tröja.
Fikat med Elin och Lisa. Fick två påsar med kläder av Elin som jag ska kolla igenom nån dag. Sen måste jag verkligen ta å rensa garderoben, kan snart inte stänga den....

Efter all shopping så åkte jag och Lisa hem en kortis för att sedan åka ner till stan igen och gå på "tjejfest" med strippshow på Röda rummet. De var skönt för ögonen vill jag lova....

På lördag är jag verkligen ledig då har jag jobbat 14 dar i streck, jag ska bara sova hela dagen.....

De snöade idag.. eller snöblandat regn vara de....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0