Väs att du är 16, prova med 14...

Nästa fredag då har bröllopsfotografen premiär... men jag kan inte gå då för då ska jag till Nöjesfabriken och se/lyssna på mustasch.

Igår tog jag mig en tur på stan med min mammut. Så när vi sitter där och kollar på folk kommer en kille fram och börjar prata om telefonförsäljningsjobb med mig och vet ni va han frågar.." du har fyllt 16 va?"' Hörde jag rätt? Herregud inte ser jag väl så himla barnslig ut...
Men min lillebror rättade till det hela idag och sa "va konstig du ser ut, du ser ut  som en gammal tant i harry potter....." (men innan han kläckte den komentaren sa han faktiskt  nått snällt så jag lyssnar bara på de snälla)

Ikea fick sig ett besök av mig idag lite nya diskborstar är aldrig fel.
Julklappar har jag börjat inhandla med. Bäst att börja i tid annars står man där helt sönderstressad och inte vet hur man ska hinna med allt.

Tror jag blir tokig på ett par byxor jag har, jag måste bara köpa mig ett par hängslen, nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0