raderad

Igår hände nått mycket skumt... satt hemma som lisa och stre och kolla på idol (som vanligt). Fick för mig att jag skulle kollla igenom telefonboken och börja radera telefonnummer jag aldrig ringer eller så. Så när jag var klar med de så satt jag där och plötsligt piper det till i mobilen..sms från ett nummer jag inte hade inlagt stod typ, hej jag trodde du hade glömt mig totalt!(va tänkte ja vem fasen är de här...) jag har inte detta nummer längre blabla.   Klart de var en kontakt som jag precis hade raderat som jag trodde att jag aldrig skulle prata med mer men fel hade jag. Så de va väl inte meningen att jag skulle ta bort den kontakten.

I helgen hade jag ju tänkt att åka till borlänge men så blev de ju inte då. Ska jobba istället och "flytta" hem till mam och pap under helgen eftersom jag lovat lillebror att han ska få låna den tillsammans med en söt liten fröken från åmål<3

Ikväll ska jag ge syster en överraskning... hon vet bara att hon ska vara hemma hos mig kl 20.00..hihi

De piiiirrrarrr i kroppen, nästan som man skulle vara kär faktiskt. glad glad glad

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lite uppdatering nu va, jag är nyfiken på vad som händer i ditt liv. Så vill se kort =).



Kram kram

2009-09-28 @ 21:11:07
URL: http://jennydepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0